30 Disember 2011

The Greatest War In 2012

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Hari ni komik tidak ada(jangan marah).So,hari ni nak tunjuk kat korang teaser video yang Amin siapkan petang tadi.Letih sangat-sangat.Harap korang suka dengan teaser ni :D


Which Side Are You On?

Mereka Yang Buat Teaser juga:-

http://aujinz.blogspot.com/2011/12/every-ending.html
http://dorkyguy.blogspot.com/2011/12/end-of-world-war.html
http://kendylife.blogspot.com/2011/12/something-is-comin.html
http://koudamainframe.blogspot.com/2011/12/kouda-entry240-battle-cometh.html
http://burungrobin.blogspot.com/2011/12/doom-bringers-vs-protectors-of-earth.html
http://www.theeggyolks.com/2011/12/when-2011-comes-to-end.html

12 ulasan:

merahitujambu berkata...

kemain eh..ni permainan apa korg main??

Syarafi[skyforce331] berkata...

naper video ni last2 ader bentuk smiley jah..haha :D

Dorky Guy berkata...

buat la tutorial flash wei.. nak belajarrrr

Aujinz berkata...

Good goood...

tapi kenapa smiley lama sangat.. koh koh koh

keri ikhwan berkata...

pakai flash ke ni? huh, ni jeles ni... punyela tunggu smiley tu, ingat ade lagi..suspen je

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Merah:Jeng Jeng Jeng

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Syarafi:Tak best la dengar lagu takde gambar kan?hahaha ;P

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Dorky:Tak payah..Ko kan dah buat animasi haritu..animasi apa aku pun taktahu :P

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Aujinz:Nak bagi ko dengar lama2...best tak? :P

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Keri:Hahaha..yup..pakai flash je..pakai benda lai tak pandai :)

CCICute Design berkata...

aloorrr....sekerat jerk..nk tgk lagi... uwaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@CCI:Tak larat nak buat..Hehehehe :P

 
Creative Commons License
Copyright © 2011 reserved to Amin Aizuddin.Design By Amin Aizuddin This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Unported License.