23 November 2011

Vector Maher Zain

Image Sebenar [Link]

Amin tahu ia tidak la cantik seperti vector yang korang buat.So jangan kutuk ye ;) Haha..

"Ustaz cakap,kita kena yakin dengan apa kita buat selagi tak menghina or mengaibkan sesuatu"

*Kata-kata Nur Daniani*

16 ulasan:

merahitujambu berkata...

wah....pasni muka daku pulak eh..=_=

Azhafizah[フィザ] berkata...

memang kene yakin dan tak perlu menghina orang lain walau bagusnyer kite..kan?
btw,hasil kerja yang kemas..kene tingkatkan usaha kalau nak lagi same..we're in WLA always supporting eeach other ^__^

nurdani berkata...

mula2 tengok pun dah nampak itu Maher Zain. so teruskan lagi berkarya.

eh2..kata2 itu.....hehehe

famimahat berkata...

haih. skali tgk mcm muka maher zain. dua kali tgk mcm muka mawi.

tiga kali tgk mcm muka Fahmi Mahat waktu chubby dolu2 ~ :D #soriperasanjap

hehe.. Good attempt, amin! :)

yang suka entry nih,
Fahmi Mahat

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Merah:Hahaha..Tak pandai la buat vector ni.Ni pun main try je.Hahaha

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Azhafizah:Yup..Betul tu..BTW thanks atas sokongan tu :)

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Nurdani:Hahaha..Terima kasih atas sokongan tu :)

al_hakim berkata...

boleh tahan..=)

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Fahmi Mahat:Wow..Banyak pertukaran wajah eh..Hahaha

Ermmm...Muka fahmi masa chubby macam kat atas ni eh..Ada janggut dah rupanya..Hahahaha

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Al_Hakim:Terima Kasih... ^_^

Syat0za Zai berkata...

wehhh, jangan lah nmpk macam pakai lipstik..haha

SiTi NuRliYaNa berkata...

skali pndang dh leh tau sape.. amin mesti boleh wat lagi baik.

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Syatoza:Hahaha..Percubaan pertama..Aku gagal kawal warna dia :(

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Siti:Ye ke?Haha..Terima kasih eh atas sokongan tu :)

Aujinz berkata...

♪ Insya Allah.. Insya Allah.. Insya Allahh.. ada jalannyaaaaa.. ♫

Mohd Amin Aizuddin berkata...

Nyanyi terus Aujinz..Ishx2

 
Creative Commons License
Copyright © 2011 reserved to Amin Aizuddin.Design By Amin Aizuddin This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Unported License.