15 November 2011

Flash Header Sufiana Ramli


Header Sufiana Ramli (Animation Biasa)

Blog Sufiana Ramli [Link]

Assalamualaikum.Hari ni Amin dapat tempahan dari Sufiana Ramli.Sebenarnya tempahan ni Amin dapat lama dah.Cuma malas nak tunjuk kat korang..hehehe..

Header yang ditempah ni adalah dari effect animation biasa yang berharga RM10.Pembayaran dia secara top-up.Tapi sekarang Amin dah tutup dah bayaran secara top-up.Sebab apa?Sebab Amin ni masih lagi bersekolah.Takkan nak beli kasut dan beg sekolah guna top-up.Faham-faham la ye ^_^ .Tahun depan dah nak sekolah.Kena la beli benda baru XP

Ok,amin malas cerita banyak-banyak.Korang boleh tengok je flash header kat atas tu.

Apapun terima kasih sebab tempah ;)

Korang mahukan header sebegitu.Klik sini [Link]

2 ulasan:

fiQ'Ra berkata...

comelnyaaa lah design amin :)

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Fiqra:Hahaha..Biasa-biasa je...Hehehe..Apapun terima kasih ye...:)

Pujian Fiqra akan amin tingkatkan lagi agar design amin akan menjadi lebih comel :)

 
Creative Commons License
Copyright © 2011 reserved to Amin Aizuddin.Design By Amin Aizuddin This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Unported License.