06 Disember 2011

Design Aiskrim

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera.

Kali ni Amin nak tunjuk pulak design yang Amin sudah siapkan hari ini.Kali ni anjuran dari Kak ZJJ iaitu salah seorang ahli WLA.Perasan tak sekarang ni Amin banyak design makanan.Haritu donut,biskut dan sekarang aiskrim.Sememmangnya sesiapa yang masuk blog Amin ni memang semata-mata nak pandang semua makan ni ke?bhahaha :D

Ok...Ok...Dah gelak-gelak tu.Jom tengok hasil design yang telah disiapkan :)

Template Asal[Link]

Ok tu je.Kalau rasa nak makan tu.Silakan ye :D *simpan kat orang jugak..bhahaha*

P/S:Lari dari tema,terlalu syok medesign,tak perasan lari dari tema asal :D


Software:100% Adobe Illustrator

6 ulasan:

DySha.Pink◕‿◕✿ berkata...

sedap nya..

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Dysha:Hehehe..Silakan makan :D

Lea Isnawi berkata...

nampak sedap!

hehe

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Lea:Ngehehe....Thanks :)

Nur-nba berkata...

Nampak sedap sangat.. Amin sangat kreatif!!

Mohd Amin Aizuddin berkata...

@Nur:Hehehe..Peace ^^

 
Creative Commons License
Copyright © 2011 reserved to Amin Aizuddin.Design By Amin Aizuddin This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Unported License.